niedziela, 12 czerwca 2011

Ognisko

Ognisko powoli powiększa się o kolejne róże.Nie jest aż tak żle ale szkoda.I to juz chyba koniec z czekaniem,reszta jakoś się odbudowała
I tak nie mam juz
Albrecht Durer Rose
Amelia Reinassance
Black Baccara
Casanowa
Cezar-Rzekomy-jego wykopałam i "coś" zobaczyłam.Wsadzony do doniczki ale...
Charles Austin jeszcze w ziemi ale....
1 Dronning Margarethe
\1 Eden Rose-ale on wybił dziczkę z podkładki i poszedł "pod płot" na pocieche ptakom w przyszłości
Exelsia-mam wrażenie ,że też zdziczała chociaż nie do końca jestem pewna.Czekam na normalne kwiaty

Gladiloks
Gloria Dei
Haendel

Larissa
Polarstern-co roku wyrywałam mu dziczki w tym przemarzł i dziczki zaszalały.Poszedł pod płot
Uetersen Rosenprincessen
1 Westerland
I to chyba wszystko.Jest jeszcze kilka wielkokwiatowych które ledwo,ledwo ale jeszcze są w ziemi

Sporo tego ale wypadły te które były słabe od początku.Wypadły z pewnej szkółki z sadzenia jesiennego.Ale z tego co wiem inni mieli większe straty z tej szkółki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz