niedziela, 12 czerwca 2011

Graham Thomas - niestety ten kupiony wiosną okazał się słabą sadzonka i już wylądował w ognisku ale kupiłam ładny kwitnący okaz i zobaczę jak ta angielka się sprawdzi.Na razie jestem zachwycona kwiatem i kolorem

I korekta nazwy-rok temu kupiłam Blanche Moreau ale była to mała sadzonka a ona kwitnie tylko raz tak więc nie mogłam zobaczyć jak kwitnie.W tym roku zakwitła pięknym różowym kwiatem i ...okazało się,że to nie Blanche tylko inna mchowa.Blanche powinna być biała:( a ja będę musiała ją dokupić.
Tak więc na razie nazwę ja Mchowa nn-2 ,bo już mam jedną

Kolejna nieznajoma-najstarsza róża w ogrodzie.Po zimie przycięta do ziemi pięknie rośnie i te kwiaty.....


Jacques Cartier-tez odmłodzony po zimie z masą pąków.Bardzo lubię tą różę
Comte de Chambord- 2 krzaczki i aż szkoda,że tylko dwa
Nowy nabytek R. rugosa  Hansaland - piękny czerwony kolor

Pąk Tuscany

3 komentarze:

  1. Szlachetnie piękny ten pąk Tuscany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mów do mnie Alu , jestem blogerka Alko .Moja róża błękitna,wielkokwiatowa już przekwita. Przekwita również taka dwubarwna z licznymi kwiatami.Na szczęście obie powtarzają kwitnienie. Jedna jeszcze milczy , a jeszcze inna już chyba stracona bezpowrotnie.
    Chciałabym dokupić jeszcze ze dwie ,ale pachnące i nie różowe.

    OdpowiedzUsuń