wtorek, 11 stycznia 2011

Sebastian Kneipp

Róża wielkokwiatowa-W.Kordes ,1997
Piękna róża o kwiatach subtelnych,kształtem podobnym do róż angielskich czy starych.
Kwiaty-pąki zielonobiałe
kwiaty kremowo białe,w środku płatki z odcieniem cielistym,średniej wielkości,bardzo pełne,ćwierćrozetowe osadzone na pędzie po kilka.Kwitnie od połowy czerwca do póżnej jesieni






Krzew wyniosły dobrze rozgałęziony.Pędy dość sztywne,proste,bardzo kolczaste.Wysokość ok,1,2 m szerokość ok.0,5 m
Strefa 6A
Robiąc podsumowanie 2010 roku i patrząc na zdjęcia łatwiej jest dokonać wyboru i nowych zakupów.Warto kupować te które się sprawdziły.Do tej pory kupowałam po jednej sztuce chociaż zachęcona takimi jak Lions Rose,Nostalgia czy Augusta Luise dokupiłam już kilka takich samych.Sprawdziły się.Do tej listy dołączam Sebastiana..Teraz widzę jaki on piękny

4 komentarze:

  1. Sebastian piękny, też myślę nad dokupieniem kilku sztuk, jest tego wart :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy kolor tego Sebastiana jest bardziej morelowy czy bardziej kremowy? Pozdrawiam, Ewa Pszczelarnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jest bardziej kremowo-biały z różowym środkiem ale...zauważyłam,że dużo zależy od ilości słońca,. Na zdjęciach widać jak się kolor zmieniał.Sporo tu mnie tak ma
      Ale Sebastiana już nie mam

      Usuń
  3. Aszko, co się stało z Twoim Sebastianem Kneippem? Jeśli mogę zapytać? Ciągle jak satelita krążę wokół niego. Pszczelarnia

    OdpowiedzUsuń