wtorek, 9 sierpnia 2011

China Girl

Róża rabatowa -odmiana wyhodowana w firmie Rosen Tantau (Niemcy) w 2005.
Niedawno byłam w ogrodniczym sklepie i przeglądając donice z różami natrafiłam na China Girl.Nazwa ta kilkakrotnie obiła mi się o uszy ale nie miałam pojęcia jak róża wygląda .Nie kwitła a sprzedawca nie bardzo wiedział jak ja opisać.Mimo wszystko kupiłam ją i w domu poszukałam informacji.
I tak dowiedziałam się,że będę miała kolejną żółtą różę  o pełnych kwiatach,powtarzającą kwitnienie.Jej wysokość to 0,6 do 0,8 m.
Postanowiłam umieścić ją na rabacie z różą Sophia Reinassnce , Baroc,Pilgrim,Rubma i Samba jesienią przesadzę Fresię i Artura Bell i utworzy mi się "jasna,słoneczna" rabata.Żeby je trochę ochronić od zimowych wiatrów otoczyłam je cisami.Na efekt przyjdzie poczekać ale różą jest-piękna.Żółć czysta,kwiat pełny.I nie żałuję ,że ja kupiłam.Czasami takie kompulsywne zakupy są świetne:)









1 komentarz: