niedziela, 17 czerwca 2012

cd. niedzielnych róż

A to róża kupiona jako Rokoko :roll: Hmmmm ????Jak na razie to "gryzie
się z fioletową szłwia
ObrazekObrazek

Marta-po zimie przycięta bardzo nisko szybko wypuszcza nowe pędy no i imienniczka mojej wnuczki :D
Obrazek
Dronningen av Danmark-tą o mało bym straciła.Rozrosła się bardzo a ja zadowolona czekałam na kwiaty które okazały się że wyrosły z dziczka.Musiałam wyrwać i wyciąć kilka wielkich pędów dzikich i zostało to co trzeba.Róża osłabiona a kwiatek mizerny
Obrazek
Pierwszy kwiat róży Poulsena Dolly albo Springs -jak kto woli.Były 3 posadzone został 1.Szkoda :(
Obrazek
Pierwsze kwiaty Leonardo da Vinci-krzaczki [2 szt] na razie małe ale był mocno cięty
Obrazek
i na koniec z nowo-kwitnących Nev Dawn-bardzo odpowiada mi jego porcelanowo-różowy kolor ;:215 Kwiaty gdzieś się pochowały w gąszczu Veinenblau.Trzeba będzie wydobyć pędy i podwiązać.
Obrazek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz