czwartek, 8 grudnia 2011

Tuscany,Versikolor

Tuscany
Piękna róża francuska inna nazwa Old Velvet Rose".Mam w domu taki kiczowaty obraz.Dostałam go w prezencie od mojej chrzestnej na ślubie.Wiele lat leżał w szafie.Jakoś nie mogłam się przemóc żeby go powiesić.Są to takie nimfy,łabędzie i takie tam :D .Ostatnio pomyślałam,że może wyglądać zabawnie i prowokująco w salonie gdzie wiszą oryginalne dzieła mojego brata-plastyka.Nie wyglądało :lol: ale pomalowałam złotą ramę metodą przecierki na biało i trochę zmienił wygląd.I powiesiłam go sobie w sypialni.Ale dlaczego piszę-otóż jedyna rzecz która mi się w nim podoba to kolor sukni jednej z nimf-właśnie taki jak Tuscany


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Versikolor
Jestem z niej zadowolona,ładnie zakwitła,ładny kwiat,nie chorowała.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz