czwartek, 8 grudnia 2011

Souvenir du Docteur Jamaine,Stanwell Perpetual

Souvenir du Doctor Jamaine
Pierwszy rok w ogrodzie.Posadziłam tak,żeby go słońce nie paliło wypuściła długi pęd i kilka krótszych i zakwitł jednym kwiatem.Wg opisu powinien być cyt. ""Kwiaty duże w kolorze czerwonego wina przechodzące w fiolet. Kolor kwiatów zmienia się, więc czasem na krzewie widać kwiaty w różnych odcieniach. " u mnie był w kolorze wina .ciemny,aksamitny.Aparat nie potrafił oddać tej głębi koloru
Obrazek Obrazek

Stanwell Perpetual
Tą różą jak na dzień dzisiejszy jestem zawiedziona ,chociaż to trochę mojej winy.Ona jest bardzo wiotka,i powinna mieć za plecami coś do czego ją przywiązywać.A nie ma.I leżały pędy na ziemi a,że lato mokre to ciągle kwiaty były brudne.Próbowałam do kijków podwiązywać ale opadała.Kwiaty ma bardzo ładne.Pod koniec lata dałam jej niewielką obręcz i trochę ujarzmiłam ale z kolei ma ciasno i kwiatów nie widać.Czyli powinnam być sobą zawiedziona a nie różą.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz