sobota, 10 grudnia 2011

Róże Poulsena

Szybko załatwiłam się z opisem róż historycznych,dzikich,angielskich.Teraz kolej na  Poulsena-lubię te róże pomimo,że potrzebują większej opieki z uwagi na choroby.Ale jak już kwitną to zapomina się o ich chorobach.I zauważyłam,że chorują po pierwszym kwitnieniu ale nowe pędy i liście już są zdrowe.


Aladdin Palaceróża którą kupiłam latem kwitnącą w donicy.Gdzieś na forum zobaczyłam i już wiedziałam,że ją kupię.Dość długo nie chorowała pewnie zabezpieczona przez hodowcę i pod koniec lata dopadła ją plamistość.Wiem,że tym różom trzeba poświęcić więcej czasu na ochronę.Z tym,że kolejne liście były już zdrowe
ObrazekObrazek

Astrid Lindgren-róża parkowa.Mam ją trzeci sezon.Po tej zimie musiałam ją mocno ciąć ale w drugiej połowie lata wyrosła na niezły krzak i do jesieni zachwycała kwiatami.Nie zauważyłam żeby mocno chorowała.Warto ją mieć w ogodzie
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz