wtorek, 27 grudnia 2011

Maizner Fastnacht

Alko,obiecałam pokazać kilka zestawień kolorystycznych Twojej ulubionej róży
Tu z Eroticą - ten zestaw kolorów nie podoba mi się.Przygasza kolor i pomimo ,że Erotica jest piękna tu wygląda żle
Tu na China Girl-ten zestaw też mi nie odpowiada.Jest za mdła do tak ostrego żółtego koloru
Maizner i Chopin-dwie szlachetne róże.I tu już jest ładnie na tle kremowej bieli

No i w zestawieniu z Rapshody in Blue...tu zestawienia są [wg.mnie zaznaczam] idealne.


Z tym,że to drugie zestawienie jest zdecydowanie lepsze.
Niestety nie posadzę jej koło Rapsody bo ona już rośnie koło Vainchenblau i białych róż , ma tam lekki półcień co jest korzystne dla  kwiatów ale za to rośnie w dobrym towarzystwie bo Chopina.

2 komentarze:

  1. Z pięknem się nie dyskutuje , a sąsiedztwo można zaplanować. "Błękitna rapsodia" czy Chopin , Chopin czy "Błękitna rapsodia"....? i pozostajemy w kręgu muzyki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem za Chopinem-on jest nasz:-)

    OdpowiedzUsuń