sobota, 10 grudnia 2011

Kalmar,Kronprinsese Mary,Rumba

Kalmar kupiony wiosną i wielka porażka.Jedna z bardziej chorujących róż.Brzydki pokrój i chyba tylko nieliczne kwiaty zrekompensowały jej stan.Czekałam po dobrych opiniach na "coś" i "nic" :wink:
ObrazekObrazek

Kronprinsese Marykupiona latem ,kwitnąca w doniczce.Podobna do Pilgrima a jednak inna.Niestety jak minął okres ochronny to zachorowała.Potem kolejne liście już rosły zdrowe.Tak więc w jesień weszła zdrowa.Bardzo ładnie wyglada przy kocimiętce
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Rumba-czytam dużo niepochlebnych opinii na temat tej róży ,że ja barwna,za jaskrawa,że choruje.To wszystko prawda ale za to nadaje rabacie taki energetyczny nastrój.Mam ja na tzw.żółtej i razem z Sambą tworzą ładny duet
ObrazekObrazekObrazek

2 komentarze:

  1. Podoba mi się kolor pierwszej, szkoda,że chorowita :-(. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Giga,podobno może wyjść z tego.U niektórych rośnie zdrowo.:)

    OdpowiedzUsuń