piątek, 18 marca 2011

Przyjechały róże i Cindrella

Dostałam dzisiaj przesyłki ,zamówione róże z Rosarium i RosaĆwik.Piękne dorodne sadzonki

Posadziłam dwie a reszta zadołowana.Muszę sobie rozłożyć pracę na kilka dni bo nie dam rady w jeden dzień.
I muszę zmienić podsumowanie-nie dostałam Fortuny w zamian nostalgiczną  Cindrellę -Kordesa

Cindrella- z grupy Marchenrosen  róża parkowa Kordesa 2003 r.
Kwiat różowy,powtarza kwitnienie.Wysokość do 2 m
W konkursach nowości różanych w Baden-Baden, Genewie i Rzymie została wyróżniona złotymi medalami.
Bardzo się cieszę z tej podmiany

2 komentarze:

  1. Mam Cinderellę i powiem szczerze, że jak na razie mnie nie zachwyciła.
    Może w tym roku... ale jedno za co można ją chwalić to to, że jest zdrowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gabi,zobaczymy jak się będzie sprawiała.Jest posadzona w żywopłocie

    OdpowiedzUsuń