poniedziałek, 28 lutego 2011

La Rose de Molinard

Odkryłam nowy sklep internetowy z różami http://rosaplant.pl/ Delbarda.
No i oczywiście nie mogłam się oprzeć tej cudownej kolekcji i kupiłam jak na razie jedną
La Rose de Molinard.Sklep ma w kolekcji jeszcze sporo ale muszę trochę przystopować z zakupami tej wiosny bo przecież jest jeszcze lato z różami w donicach.
Pozwolę sobie wkleić opis ze strony róży http://rosaplant.pl/ -może jesienią to już będzie mój własny
Róża francuskiego hodowcy Delbarda z 2008 roku. Piękne, duże kwiaty o charakterystycznym, pękatym kształcie w kolorze czystego różu. Wspaniały zapach jest wyczuwalny już z oddali, nutą przewodnią jest grejfrut, powoli przechodząc w zapach irysów i fiołków.Powtarzająca kwitnienie, niezwykle żywotna odmiana osiagająca wysokość do 140 cm! Jedna z lepszych róż na kwiat cięty, długo utrzymuje się w wazonie roztaczając urzekający zapach.
Odmiana otrzymała świadectwo ADR (Allgemeine Deutsche Rosenneuheitenprüfung) co gwarantuje jej wyjątkową zdrowotność. Jest zdobywczynią również złotego medalu na konkursie róż w Rzymie.
Doskonała, elegancka odmiana dla mniej doświadczonych ogrodników!

Opis zachęcający-pachnąca ,wysoka,z ADR

I co najdziwniejsze-sklep odkryłam w ubiegłym tygodniu i a wczoraj będąc na targach Gardenia pierwsze stoisko na jakie trafiłam to z różami Delbarda.Ale tam nie czekałam na sprzedaż bo mieli róże z lakierowanymi pędami a ja mam uraz do takich krzewów .
Ale mam już swojego pierwszego Delbarda

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz